jueves, 30 de abril de 2009

CURIOSITAT

Aquesta és la primera de les entrades que escric per aquest blog, en ell voldria simplement divulgar els meus gustos personals, com ja podeu veure és un blog que tracta sobre la meva persona, vaig estar dubtant entre fer un blog personal o fer-lo temàtic, no obstant em va semblar més interessant publicar un blog on apareixin, a més dels meus gustos, una gran quantitat de arxius i anecdotes amb les que te vas creuant al llarg del día a la red. La idea principal és recollir aquelles kuriositats que la gent del teu entorn i tu descobreixes a la red.



He penjat aquest video, no només per a satisfer la curiositat morbosa de veure un cap viu, sinó perqué al llegir els comentaris, em vaig donar compte l'únic tema pel qual s'insultaven (com passa sovint) era per l'us de l'animal per a fer l'experiment,
sen's dubte crec que obre el debat sobre si és l'icita l'experimentació amb animals.